Jurr Bijl

Rutger Koele
Chris Nolles
Spelorganisator

​Het Explorer team wordt gevormd door 6 Ex Explorers uit de Overijsselse Vechtstreek. Josien is Explorer geweest bij de Huysman III, Joey in het andere Clubhuis aan het Almeloos kanaal bij de WFG. Sanne was lang geleden Explorer in Den Ham, Chris en Jurr in tussen de Vecht en de Regge in Ommen en als vreemde eend in de bijt; Rutger die ooit Explorer was aan de andere kant van de IJssel in Hattem. We hebben gemeen dat we de Explorer leeftijd ontzettend gaaf vinden en vinden het dan ook cool om de Regio Explorers te ondersteunen bij hun spelraden en om gave activiteiten te organiseren. Doorgaans een vet regiokamp in de zomermaanden en een greppeltocht in november. Je kan ons volgen op Facebook waar we onze pagina regelmatig updaten met foto's en film!