Rianne van Beek

Luuk Disselhorst

Kris Heijne
Patricia Sluiter

Voor scouts tussen de 11 en 15 jaar en hebben we binnen de regio een aantal gezellige en uitdagende activiteiten. Deze activiteiten zijn toegankelijk voor scouts uit alle groepen (water en land) uit de regio. Kom ook eens meedoen en kom ontdekken dat scouting uit meerdere groepen bestaat en beleef uitdagende avonturen!
Samen met scouts uit andere groepen doe je supergave dingen! Ga schaatsen of zwemmen, trek er op uit of ga de strijd aan tijdens de scouting wedstrijden. En ontdek de wereld om je heen!

Ontdek Scouting in de Regio
Scouting staat voor uitdaging! Bij Scouting besteed je je vrije tijd op een actieve en uitdagende manier! Dit kan bij je eigen groep, maar scouting is meer. Ontdek wat andere scouts doen en neem ideeën mee naar je eigen groep. Maak nieuwe vrienden zoek gezelligheid en leer ook met hen samen te werken en het
avontuur op te zoeken.

Waar en wanneer?
De scouts hebben 3 activiteiten per jaar.
  • In januari regiodag
  • In april Regionale Scouting Wedstrijden
  • In oktober Regiodag
Je leiding kan jullie groep opgeven.